2020.gada 31. oktobris

Rinalda, Rinalds, Valts

Mobilie telefoni skolēniem: kādu izvēlēties?

Mobilie telefoni skolēniem: kādu izvēlēties?

Sākoties skolas gaitām vecākiem jāpieņem kārtējais lēmums – vai bērnam, īpaši pirmklasniekam, ir nepieciešams mobilais telefons un kāds tas būs?

Lielākai daļai bērnu mobilie telefoni ir pazīstami jau pirmsskolas vecumā, un viņi sapņo par savu ierīci, kas būs aprīkota ar visām mūsdienu funkcijām. Toties vecākiem svarīgākais ir sazvanīt savu atvasi jebkurā brīdī. Tāpēc viena no praktiskākām opcijām ir mobilie telefoni ar podziņām, jeb podziņtālruņi. Tie ir vienkārši lietošanā, nenovērš bērna uzmanību no mācībām un nodarbībām, tiem ir ietilpīgs akumulators un samērā neliela cena, kā arī zagļus šādi mobilie telefoni īsti neinteresē. Mazie skolnieki lielākoties neprotestē pret podziņtālruni, jo izņemot spēles, tie arī neprot savādāk ierīci izmantot, bet bērniem augot, arvien vairāk kļūst aktuāla saskarsme ar vienaudžiem digitālajā pasaulē, tāpēc nepieciešams viedtālrunis.

Ar viedtālruņa palīdzību bērns vai pusaudzis var ne tikai uzņemt bildes, sarakstīties ar draugiem un spēlēt spēles, bet arī lejupielādēt lietotnes, kas būs noderīgas sadzīvē un mācībās, izmantot navigācijas rīkus, lai nokļūt mājās vai uz sporta nodarbībām un daudz ko citu. Turklāt, viedtālruņiem ir dažādi tehnoloģiski risinājumi, kas vecākiem ļauj noteikt bērna atrašanās vietu attālināti, piemēram, kad bērns mēro ceļu uz skolu vai ārpusskolas nodarbībām, vai arī dodas pavadīt laiku kopā ar draugiem. Izvēloties viedtālruni jāatceras, ka tam jābūt atbilstošam bērna plaukstas izmēram. Vērts pievērst uzmanību arī triecienizturīgiem modeļiem, vai kvalitatīvam aizsargvāciņam un aizsargstikliņam, lai samazināt risku saskrāpēt vai sasist ierīci.

Mobilie telefoni katrai gaumei vienmēr pieejami interneta veikalā Rdveikals.lv, kur piedāvājumā ir vairāk nekā 700 jaudīgie un modernie viedtālruni, kā arī praktiskie un viegli lietojami telefoni ar pogām, kas būs piemēroti ne tikai bērniem un pusaudžiem, bet arī viņu vecākiem.