2025.gada 4. decembris

Baiba, Barba, Barbara

Preiļos pasta pakalpojumus varēs saņemt pilsētas centrā

Preiļos pasta pakalpojumus varēs saņemt pilsētas centrā

No 12. decembra Preiļos “Latvijas Pasta” klātienes pakalpojumi būs pieejami pilsētas centrā, Brīvības ielā 7, portālu Radio1.lv informēja "Latvijas pasta"Komunikācijas speciāliste Inita Fedko.

Pielāgojoties klientu paradumiem, Preiļu pasta nodaļa pārcelsies uz mūsdienīgām un ērti piekļūstamām telpām pilsētas centrā – netālu no autoostas, tā atvieglojot pakalpojumu sasniedzamību arī ārpus novada centra dzīvojošajiem. Ēkai ir nodrošināta ērta piekļuve cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem, turpat iespējams novietot arī transportlīdzekļus.
 
Preiļu pasta nodaļa klientus turpinās apkalpot katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 18.00.

Iedzīvotājiem ārpus Preiļu pilsētas bez papildu maksas pieejams pakalpojums “Pastnieks mājās”. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar “Latvijas Pasta” klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001 vai e-pastā info@pasts.lv. 

Inita Fedko norāda, ka attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Tie pieejami jebkurā diennakts laikā, turklāt, izveidojot plašāko pakomātu tīklu Latvijā, “Latvijas Pasta” pakomāti pieejami ne tikai lielākajās pilsētās, bet arī reģionos, to skaitā 37 vietās, kur “Latvijas Pasts” ir unikālais pakalpojuma sniedzējs. Preiļos pakomāti uzstādīti Rēzeknes ielā 4a un 36, savukārt Aglonā: Somersētas ielā 33. 

Visos uzņēmuma āra pakomātos ir ierīkots atsevišķs nodalījums vēstuļu nosūtīšanai. 

Izmantojot pakomātu, sūtījumus var nosūtīt ne tikai uz citu pakomātu, bet arī uz klientu centru, pasta nodaļu vai konkrētu adresi. Tāpat pakomātā ir iespēja gan nodot nosūtīšanai, gan arī, pirms tam sazinoties ar klientu atbalsta komandu un pārvirzot sūtījumu, saņemt ierakstītas vēstules.

Lai nosūtītu ierakstītu vēstuli, sūtījums jānoformē vietnē mans.pasts.lv un pēc tam jāievieto pakomāta skapīša nodalījumā. Savukārt, saņemot pastkastītē aicinājumu izņemt ierakstītu vēstuli klientu centrā vai pasta nodaļā, to var pārvirzīt saņemšanai konkrētā pakomātā. Lai to paveiktu, ir jāsazinās ar “Latvijas Pasta” klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001, kas lūgs identificēties ar Smart ID vai e-parakstu, bet pēc tam nosūtīs saiti sūtījuma pārvirzīšanai.

Uzņēmums aicina iedzīvotājus izmantot pašapkalpošanās vietni privātpersonām mans.pasts.lv, kas sniedz ieskatu sūtījumu vēsturē, piegādes procesa gaitā, kā arī lojalitātes programmu. Reģistrējoties mans.pasts.lv, katrs piektais pakomāta sūtījums ir bez maksas. Noformējot vietnē ierakstītus, izsekojamus vai apdrošinātus sūtījumus, tiek piešķirta atlaide 0,42 eiro (bez PVN) apmērā.

Atstājiet komentāru