Preiļu novadā atklāti trīs Valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri (FOTO)
- Radio1.lv --
- 02 oktobris 2025 --
- 0 Komentāri
1. oktobrī atklāts Preiļu novada Preiļu pilsētas Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) Kārsavas ielā 4, Preiļos. Tāpat arī tiks atklāti VPVKAC Saunas pagasta pārvaldes ēkā Brīvības ielā 9, Prīkuļos, Saunas pagastā un Upmalas pagasta pārvaldes ēkā Skolas ielā 5, Vecvārkavā, Upmalas pagastā, portālu radio1.lv informēja Preiļu novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciālists Elgars Stupāns.
.
VPVKAC ir pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts un pašvaldības pakalpojumus. Šobrīd iedzīvotāji pakalpojumus var patstāvīgi saņemt elektroniski. Savukārt VPVKAC var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī pieteikt atsevišķus pakalpojumus uz vietas papīra formā.
Arī turpmāk pakalpojumu pieteikšanai pamatā jānorit elektroniski, ar VPVKAC atbalstu pakalpojumu saņemšanā un, pielietojot tehnoloģisko atbalstu, ar iestādes speciālista palīdzību. VPVKAC sniegs sekojošus pakalpojumus:
• Brīvpieejas internets, klientam paredzēta datorizēta darbavieta.
• Informēšana par pieprasītākajiem valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem.
• Attālināta, individuāla video konsultācija ar VSAA, VID, VZD un Veselības inspekcijas speciālistiem.
• Palīdzība e-rīku lietošanā.
• Palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā.
• Pieprasītāko pakalpojumu pieteikumu pieņemšana un iesniegšana iestādē pēc klienta pilnvarojuma.
• Atsevišķu pieteikumu pieņemšana iestādes vietā.
• Atbalsts Ukrainas civiliedzīvotājiem pakalpojumu pieteikšanā.
• Apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu www.latvija.lv.
VPVKAC ir pakalpojumu pieteikšanas vietas pašvaldībās, kur iedzīvotāji vienkopus var pieteikt atsevišķus pieprasītākos valsts un pašvaldības pakalpojumus. Šobrīd iedzīvotāji pakalpojumus var patstāvīgi saņemt elektroniski. Savukārt VPVKAC var patstāvīgi vai ar VPVKAC darbinieka palīdzību pieteikt visus valsts pārvaldes portālā www.latvija.lv pieejamos e-pakalpojumus, kā arī pieteikt atsevišķus pakalpojumus uz vietas papīra formā.
Arī turpmāk pakalpojumu pieteikšanai pamatā jānorit elektroniski, ar VPVKAC atbalstu pakalpojumu saņemšanā un, pielietojot tehnoloģisko atbalstu, ar iestādes speciālista palīdzību. VPVKAC sniegs sekojošus pakalpojumus:
• Brīvpieejas internets, klientam paredzēta datorizēta darbavieta.
• Informēšana par pieprasītākajiem valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem.
• Attālināta, individuāla video konsultācija ar VSAA, VID, VZD un Veselības inspekcijas speciālistiem.
• Palīdzība e-rīku lietošanā.
• Palīdzība valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv pieejamo e-pakalpojumu pieteikšanā.
• Pieprasītāko pakalpojumu pieteikumu pieņemšana un iesniegšana iestādē pēc klienta pilnvarojuma.
• Atsevišķu pieteikumu pieņemšana iestādes vietā.
• Atbalsts Ukrainas civiliedzīvotājiem pakalpojumu pieteikšanā.
• Apmācība darbā ar datoru, internetu, valsts pārvaldes pakalpojumu portālu www.latvija.lv.